Tråd: Hage 2018
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-18, 10:48   #29
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2018

Jeg har klippet hekken voldsomt og håper at det vil føre til at den vokser seg litt tettere lengre nede. Og så beskar jeg frukttrærne for en uke siden og ble litt nervøs da det snødde to dager etterpå, men det ga seg ganske raskt, så jeg håper at det ble bra.

Jeg hadde en pallekarm der jeg hadde lagret opp kompostjord fra i fjor, og den har jeg tømt og lagt et lag med ny jord over alle bedene. Så nå er de fine med sort og ren jord der de nye vårblomstene endelig kommer opp. Pallekarmen har nå et lag med hageavfall nederst og over det legger jeg den nye kompostjorden etter hvert som den kan tas ut slik at den kan ligge og godgjøre seg. Og så har jeg rakt over plenene og fått vekk gammelt gress og blader i et håp om at det skal hjelpe det nye gresset frem.

Gleder meg veldig til det blir litt varmere og hyggelig å arbeide i hagen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat