Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-19, 20:02   #10
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det en app som passer «shoppestopp»?

Dette er hva jeg gjorde: jeg sjekket nettbanken hvor mye i snitt har fått til klær og sko hver måned siste året. Trakk fra noe, siden ungene fortsatt ser ut til å vokse. Gjenstående beløp la jeg inn i Tise-appen, den shoppestoppfunksjonen. Tanken er at jeg etter hver måned håper å sitte igjen med et beløp jeg kan overfør til en annen konto. Så tar jeg derfra. Hvis jeg ikke klarer å sette bort noen kroner etter noen måneder, så har jeg et problem .

(Jeg sparer noe hver måned uansett, altså. Det er snakk om å ikke kjøpe klær og sko i et halvt år).

Tusen takk for god tips alle sammen!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat