Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-20, 09:50   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent eyeliner?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Æsj, kjipt... Men, passer du på at huden er helt tørr og ren uten kremrester eller tilsvarende når du tar den på? Huden produserer jo eget talg/fett, og en eyeliner vil ikke sitte så godt hvis den legges oppå dette... Innser at øyelokket/øyekanten er et lite område med tynn hud, men hva om du prøver å dra over med en q-tip med en tonic/ansiktsvann med sprit av noe slag. Så "vasker" du huden helt ren før påføring av en liner som er vannfast?

Hudens produksjon av ulike avfallstoff, beskyttelse i form av riktig ph og fett, og evne til å "puste", varierer veldig.

Takk for tips!

Jeg tror nok utfordringen min er en blanding av at eyeliner sitter veldig dårlig, og at jeg tar meg til øynene en del. Særlig nå i pollensesongen med tørre øyen, Og den pollensesongen varer jo nå mer enn halve året!

Hvis jeg bruker vannfaste produkter på øynene, så virker det som renseproduktet ikke blir helt borte etter vask, og da flyter ihvertfall eyelineren utover neste dag. Øyeskygge har jeg helt gitt opp å bruke pga dette.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat