Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-16, 00:23   #52
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det i det hele tatt mulig å gå inn et par Dr Martens?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg føler meg ikke forfengelig i mine Dr Martens, men de er mine absolutte favoritter når jeg f.eks skal på konserter eller byferie med mye gåing. De er helt fantastiske å ha på. Jeg brukte litt tid på å gå de inn, men nå , litt shabby, men men. Jeg tenker å kjøpe et par til - tiltross for en alder på 44 - knirker ingen plass.

Men jeg lurer litt på ... hvis det overhodet ikke har noe med forfengelighet å gjøre, hvorfor kjøper man da et par sko som man må bruke tid på å gå inn i det hele tatt?

Hvorfor ikke bare kjøpe et par sko som allerede passer på foten og er komfortable med samme, så man slipper denne leie inngåingsfasen? Sånn hvis man likevel ikke bryr om designet på skoa mener jeg.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-10-16 kl 01:09.
My er ikke aktiv   Svar med sitat