Tråd: Jul på IKEA?
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-18, 09:07   #23
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.403
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul på IKEA?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Er ikkje jul på IKEA ein litt trist materie?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jo. Skal jeg kjøpe julestæsj, går jeg heller alle andre steder enn Ikea.

Man kan reager på alt mulig, men dette var vel ikke så ille? Unødvendig å skrive, det er jeg enig i. Det som tipper over var vel "alle andre steder"

I min tråd med storrydding var det noen som skrev at de ikke trengte storrydding for de hadde det ryddig. Det var egentlig ganske unødvendig å skrive det også, men jeg hisser vel meg ikke opp for det?

Her er det nok noe gammelt gruff.

Jeg har kjøpt noe julestasen på Ikea, spesielt gavepapir (etter jul, da kan de selge ut for 5 kr/rullen) og ting og diverse elektriske ting som lyser opp.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat