Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-20, 00:05   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et filosofisk spørsmål om julen

Jeg tror jeg skjønner godt hva du mener, selv om jeg ikke har det på samme måten selv. (Antageligvis en effekt av å ikke ha hatt barndomsjul.) Og så tipper jeg du ikke er kristen, for i så fall er jo det der ikke helt i tråd med juleevangeliet, for å si det sånn.

Man vil jo gjerne at det skal være en magi ved det, og at magien er noe annet enn at mor har stått på kjøkkenet og bakt pepperkaker midt på natten, liksom. Et slags stjernestøvdryss over verden som gir Den Følelsen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat