Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-19, 22:49   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Kjole til skoleavslutning for syvende OG tiende klasse til sliten og stressa mamma

Noen som har noen gode tips?

Midt i min heidundrandes helvetes høysesong er det selvfølgelig, med en dags mellomrom, avslutning for min sønn som går siste året på barneskolen, og min sønn som går siste året på ungdomsskolen. Jeg er FAU i begge klassene, og trenger noe jeg føler meg presentabel i, og jeg har hverken tid eller ork til å sy noe selv.

Ønsker meg noe jeg kan prøve i butikk i Oslo sentrum som er etter denne spec-en:

Bohemstil - noe grønt eller lilla eller gyllent eller fiolett er topp.
Gjerne noe ikke veldig trangt
Gjerne noe med vidt skjørt
Billig!
Gjerne noe mønstrete opplegg, jeg liker blomster!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat