Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-17, 22:39   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rå melk vs. mangel på vaksiner

Jeg tenkte kanskje de farlige bakteriene ville ødelagt eller endret syrningsprosessen, og man på den måten ville se om de var der og man kunne kassere produktet. Dette var produkter fra en ordentlig leverandør som blant annet selger på Bondens Marked, så det var ikke ut fra en lastebil i et smug.

Jeg fant en artikkel nå som hevder at det er gjort unntak for upsteurisert ost og rømme, så da var det jeg kjøpte i det minste lovlig. Jeg spiser jo upasteurisert ost fra utlandet også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat