Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-21, 13:46   #2
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reist fra OSL de siste dagene?

Jeg reiste til København kl 15.30 forrige fredag. Det var veldig lite mennesker på flyplassen, nesten skummelt lite. Jeg hadde forlest meg på skrekkhistoriene om køer og folkemasser, men det så i alle fall ikke jeg noe til. Det var litt kø gjennom sikkerhetskontrollen, men ikke særlig mye, det tok maks 5 minutter.

Jeg kom tilbake nå på tirsdag, landet kl 23. Da var det virkelig nesten helt folketomt. Vi var vel 12-15 stykker på flyet og andre passasjer så jeg ikke snurten av.

Jeg vil vel tro at mandag kl 0700 er et noe travlere tidspunkt, men jeg tror ikke du trenger å beregne noe mer enn en halvtime ekstra sånn for sikkerhets skyld, og sannsynligvis vil det vel være helt bortkastet. Dette kun basert på min erfaring da, selvsagt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat