Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-08, 15:12   #62
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lage julegaver selv?

Fin tråd!
Jeg prøver å lage noe selv hvert år. Tidligere har eksen vært med på juleverkstedet, i år blir det poden, som nå er fem og et halvt.
Jeg er ingen hobbyperson, og egentlig ikke så glad i å fikle med detaljer. Men jeg er i det minste kunstnerisk anlagt og flink til å tegne og male. Dette har jeg gjort tidligere (mye er fra mine studentdager da jeg var konstant blakk):

  • Malt motiver på vinglass
  • Malt motiver på t-skjorter
  • Laget digitale temakalendere: Til besteforeldre med bilder fra da broren min og jeg var små, til venninner med bilder av felles minner, og senere til familien med bilder av guttungen.
  • Heklet og strikket luer, skjerf og sjal
  • Brent cd'er med spesielle samlinger, med fint dekorert cover
  • Tørket epleringer
Jeg tror jeg skal finne på noe nytt i år, kanskje male på krus. Det har jeg ikke gjort før. Ellers har jeg tenkt at guttungen skal få i kalendergaver sånne "byggesett" fra Panduro der han kan sette sammen og lage julepynt.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat