Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-11, 13:13   #17
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor har du kjøpt Rasavil?

http://kle.no/public/default.aspx

Så ikke ut som de har fått det inn enda, men jeg kjøpte en dress på tilbud der i mars. Og en i fjor.

Barnehagen skryter sånn av dressen, ikke blir hun vår,ikke kald ,ikke er det stiv. kan tørkes i tørkeskap og i tørketrummel. Så når jeg har vasket den på ukedag og den ikke er helt tør(men den tørkes veldig fort om man tørker den med innsiden ut) når vi drar i bhg så slenger jeg sen bare i skapet i bhg så er den tør til hun skal ut

Eneste minuset som snoopy mener,den er ikke glatt i rompa, ikke den hun hadde i fjor for den hadde skstra forsterkning fra livet og ned ,genialt

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat