Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-19, 09:59   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket pinnekjøtt kjøper du?

Men det er mulig å vanne ut for mye også, så jeg forsøker å holde meg til den instruksjonen som står på kjøttet. Som regel vanner vi ut et sted mellom 18-24 timer.

I år selges det julemat fra deli-baren på jobben til mannen min hvor StrømLarsen står for leveransene, så vi har lagt inn bestilling der. Jeg lurer fælt på mengden mat. Vi skal ha faren min og kona hans til bords, og de spiser helt syke mengder mat i forhold til oss. Så det er så vanskelig å beregne riktige porsjoner.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat