Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-12, 20:20   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.200
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan spiser dere eggene deres?

Gulen skal være myk, hviten fast.

Hvis jeg spiser egget med akje, så dyppet jeg skjeen i litt kaviar eller smør for hver skje. IKKE salt. Siden jeg har fullstendig eggeskallfobi så kan det absolutt ikke knase når jeg spiser egg!

Ellers så deler jeg egget i to og har på en skive/rundstykke med smør under og kaviar over.


Det vil si, når jeg spiser egg. Nå er magen min helt hurramegrundt, og da tåler jeg ikke egg. Eller så mye annet, egentlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat