Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-15, 10:37   #51
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordringer med nøttefri barnehage

Vi har en astmatiker og i starten brukte vi en del tid på å kalibrere i fht de ansatte hva som var "normaltilstand" og hva som var "syk, må hentes". Jeg tror dette også er en sånn situasjon der man trenger å kalibrere og avklare. Hva er greit? Hva er ugreit?

Som Missa tenker jeg at å pålegge en hel foreldregruppe å skulle kjøre milevis for å skaffe korrekt brød er ugreit. Å be om at man ikke sender med nøtter eller har nøttepålegg eller nøttebrød for barn i samme avdeling er greit. Jeg tror man skaper misnøye i foreldregruppen, som i sin tur gir mindre omsorg for ungen det gjelder både ved å evt. overdrive tiltak (dersom man gjør det) og ved å anonymisere den ungen som skal voktes for nøtter.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat