Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-12, 12:14   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Farge på frontdør

Jadda. Vi skal finne farge til frontdørene huset som er under bygging. Eg er plutselig heilt blank.

Nå er ikkje pussen på huset komme på da, men har prøvd å legge inn noko varmgrått her, men litt i tvil om eg treff riktig der... Så har eg prøvd meg på det meste. Er det nokon som har forslag til fin farge på eit moderne hus? Kanskje eg rett og slett skal vere kjedelig og velge mørkegrått Eg likar grønt og petrol, men er redd for at det går dårlig saman med alt det fantastiske grønne som sjølvsagt skal vokse på denne delen av tomta... (ahem). Og det vil uanset ikkje passe så fint til dørkransen til jul...

Kan legge til at garasjen like ved er beisa mørk brun. Og ja, der er to dører, og eg blir ikkje enig om vi skal prøve å kamuflere bi-inngangen med ein farge mot muren, eller om dørene skal få samme farge. Faren er at om vi velger noko lyst til grovkjøkken-inngangen, så vil det verke mot sin hensikt -vil lyse mot oss.

Sei kva de ville ha gjort da! Prøvde meg på rødt, og det blei ille.

(litt VELDIG grøn denne her da)





__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat