Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-12, 14:14   #13
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farge på frontdør

Tømrar går og trippar, og vil bestille dører nå ja. Kunne også gjerne hatt sitrongul men heilt ærlig trur eg at eg hadde angra...

Ja, skulle gjerne hatt puss på huset, slik at vi såg den rette fargen. Vi har egentlig lenge tenkt at sidedøra skulle vere i mest mulig lik farge som puss, men blei i tvil når arkitekt seier at vi kan risikere at ho blir for lys, og vil stikke seg ekstra ut. Men eg trur kanskje vi skal prøve likevel. Pussen blir lys varmgrå, ikkje så kald. Eg må rett og slett finne ein butikk som har sånn fargelapp med puss, og samanlikne med malingslappar frå Jotun eller andre maleprodusentar.

Vurderer grøn dør nå da. S5040-g10y, for den med full oversikt mulig det er litt mørkt. Eller rødt... Eller petrol...

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat