Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-12, 17:01   #15
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Allergivennlige kjæledyr

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Svigermor skal hente seg ein kvalp i helga. Eg mobbar ho med at ho ikkje vil ha meg på besøk meir.

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Er det mulig, 8000,- for en blandingsvalp! .

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Embriksmamma: Me skjønner ikkje heilt opplegget me heller. Den prisen og den kjøreturen.

Jeg kjenner broren til den valpen da, faktisk. Jeg er nokså nokså sikker på det, for jeg vet ikke om flere som driver på med den blandingen. Eksen til min tilkommende eks kjøpte en slik nemlig. Han er ingen liten tass han altså, veier garantert mer enn 6 kilo og er skikkelig langhårete. Jeg tviler sterkt på at han er allergivennlig, og når man blander raser slik så er det vanskelig å vite hvilken rase valpen får pels fra, hvilket gemytt den får, bygning osv osv. Den jeg kjenner ser ut som... tja. En skikkelig gatemiks. Hyggelig hund, men lang i ryggen, kort i bena, hengeører og terrierøyne.

Når dere kan skaffe dere hund å foreslår jeg at dere låner en hund i en rase dere kan tenke dere, så får du testet om du reagerer på den. Ut over det så har jeg ingen forslag til kjæledyr.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat