Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-12, 21:05   #19
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Allergivennlige kjæledyr

Opprinnelig lagt inn av Stompen, her.

Fugler er vel ikke akkurat allergivennlige.

Hvis det er pelsdyrene i seg selv du reagerer på, og ikke høy og sagflis, kan dere jo vurdere et marsvin eller noe. Da trenger jo ikke du å drive så mye med selve dyret. Vi har et marsvin her og det går helt fint med veslegutten som ikke tåler pelsdyr.

Jeg har aldri hatt marsvin før vi fikk dette og er overraska over hvor godmodig og sosial han er. Tusler med ungene rundt på gulvet her og er med og "leker". Sitter gjerne på fanget og koser og liker å bades og stelles.

Det kommer vel ann på hva man reagerer på, trodde jeg?

Japansk Spisshund er en rase som endel allergikere ikke reagerer på, selv om man ikke skulle tro det med den lange pelsen.
Ilder?

Ellers vet jeg at ei jeg kjenner hadde svært god effekt av allergisprøyte, hun var allergisk mot katter. Men det tok et halvt års tid før effekten av sprøyta kom, tror jeg hun sa.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat