Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-12, 01:10   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Studio Ghibli!

Takk Esme! Må prøve å få tak i den.

Dytter litt på denne tråden! Vi har nå sett "Ariettas Hemmelighet", "Ponyo og klippen ved havet", "Porco Rosso". Elsker, elsker og elsker! De klarer virkelig å skape en helt egen stemning i filmene sine!

Jeg fant en del Ghiblifilmer til 99,- på Platekompaniet i helga. Kjøpte "Porco Rosso", "Laputa og himmelslottet" og "Det levende slottet". Spent på de to siste.

"Grave of the fireflies","Tales from Earthsea" og "Princess Mononoke" står på ønskelisten. Har hørt mye skryt om alle, men særlig "Grave of..." skal visst være fantastisk.



Så langt er "Min nabo Totoro" min absolutte favoritt. Det er bare noe med fremstillingen av barndom og fantasi/magisk tankegang som de tar sånn på kornet i den filmen.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat