Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-16, 11:16   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madama Butterfly for dummies

Heldiggriser! Jeg vurderte å se den igjen, men besinnet meg. Jeg har egentlig verken tid eller råd. Jeg syns dette er en historie som virkelig kler operaformatet. Cio Cio San er jo så ung, og opplever kjærligheten og sviket på en tenårings premisser, full av drama. Også er det jo en ekstremt dramatisk historie. Hun blir sveket av alle, og sitter igjen med et helt umulig, skrekkelig valg. Ikke bare mener mannen hun trodde elsket henne at de ikke er gift allikevel, han tar med sin nye kone for å hente barnet han har med Cio Cio San! Han er jo en spineless piece of shit, for å si det mildt. Tenk å være tenåring og først nærmest bli tvunget av omstendighetene til å gifte deg med en eldre mann fra en fremmed kultur, bli forelsket, for å så oppleve at han forlater deg, familien din avskriver deg pga valget, og mannen din vil ha barnet ditt. Jeg får klump i halsen bare av å tenke på det. Alt ble så nydelig formidlet av Hui He.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat