Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-19, 12:31   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.398
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Økologisk svinekjøtt?

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Jeg er enig med Floksa i mye, og reagerer i tillegg på dette med årstallene. I hele dokumentaren og debatten etterpå snakkes det om at filmingen har pågått fra 2013 til 2018, men opptakene som vises går kun frem til 2016. Hvorfor er det slik? Jeg synes dette ikke begrunnes godt nok av NRK, og gjør i alle fall meg skeptisk til motivet bak dokumentaren. Var ikke forholdene etter 2016 jævlige nok til at de ville skape seertall og reaksjoner?


Jeg leste noe om dette i går, skal se om jeg finner igjen artikkelen.

Også er det jo også slik at det tar tid å lage en film. Materiale skal gås gjennom, klippes, lydsettes, sjekkes osv. Å lage dokumentarer er en ekstremt tidkrevende prosess.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat