Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-06, 17:34   #7
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middagsrutiner -hvordan gjør dere det?

Mannen henter Lillemor i andre enden av byen. De er som regel sulten når de drar fra barnehagen, så hun spiser litt brødskive i bilen.
Jeg drar hjem og begynner med maten. Noen ganger kan maten være ferdig når de kommer hjem, andre ganger har jeg nettopp begynt og en sjelden gang har jeg ikke kommet meg hjem før dem.

Men som regel er det litt ventetid. Lillemor er som regel sliten etter barnehagen, og vil veldig ofte se film. Det pleier hun å få. Noen ganger vil hun hjelpe til med matlaginga, noen gange pusle, noen ganger tegne.

Som regel er middagen inntatt mellom kl 17.30 og 18.00.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat