Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-11, 10:16   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobil til førsteklassing

Det vi har landet på til Poden (som er snart ni og har hatt telefon et par-tre år) er den bortimot billigste mobilen fra Clas Ohlson. Det gjør det mye mindre dramatisk om den skulle bli knust, stjålet eller vannskadet i løpet av skoledagen eller på vei til og fra. Spilling, fotografering og musikk har han andre dingser til, som han ikke får lov til å ha med seg på skolen. Han er overhodet ikke interessert i telefoner, og jeg har ikke fått med meg at noen av kameratene hans er det heller. Han kunne nok godt tenkt seg en ny iPhone til å spille på - han har arvet en gammel en, uten sim-kort - men han får en iPod Touch til jul i stedet, det tror jeg er vel så bra.

Jeg kjenner ingen av modellene du nevner, men ville prioritert "solid" og "billig". Ikke putte på fordyrende ting som hun kanskje vil ha senere, i alle fall.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat