Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-12, 19:20   #48
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

En del oppdrettere vil gjerne ha tilgang til ballene på en hannhund som ser flott ut, men kan ikke ha huset fullt av hannhunder heller siden de kan sloss en del når tispene har løpetid. Den oppdretteren jeg kjøpte Rick av har to hannhunder plassert hos forvert.

Noen tisper er veldig renslige og steller seg selv, inkl fjerne blodet rundt om. Andre er det ikke. Noen tisper blør mye og andre ikke. Det er veldig individuelt. Da tispa vi hadde fikk løpetid var det mest praktisk å ikke bruke tispebind på henne siden hun var så flink til å ordne opp selv.

Det med hannhund vs tispe er noe dere selv må ta stilling til. Med hannhund kan det være at dere må forholde dere til at alle tispene i nabolaget får løpetid. Med tispe er det litt blod og gris.
Som forvert skal dere passe på at hunden stelles og er i utstillingskondisjon, og den skal stilles ut også. Jeg liker å stille hund så om jeg får spørsmpl om å være forvert senere så takker jeg nok ja til det.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat