Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-15, 11:33   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Turnusarbeidere: Dilemma om å selge vakta si på f.eks 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg skjønte heller ikke hva problemet var her? Så lenge noen har lyst til å ta vakta, er det vel en win-win situasjon?

De damene som mener og synser er trolig sjalu fordi de ikke gjorde det da deres barn var små? Men kommer uansett til å svare at så lenge det løser seg med kjent personale så er det jo ikke noe big-deal, bare vinn-vinn. Og som jeg sa til min leder, når det går greit å selge slike vakter så gjør at min trivsel øker. Hadde det vært vanskelig og blitt "tema" hver gang, så hadde jeg funnet en annen jobb ved første mulighet. Viktig å kunne være litt fleksible!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat