Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-08, 22:34   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legimitasjon og andre ord vi tror vi kan

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Folk later til å være uvitende om at refrenget på O jul med din glede lyder som følger:" Vi klapper i hendene, vi synger og vi ler så gladelig, så gladelig." Ikke "så glad er vi, så glad er vi"!!!

ojda.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Vel, jeg akker meg over folk som skriver og sier ekspresso/expresso når de mener espresso. :føler seg bedre allerede:

Min tidligere sjef gjorde det. Jeg ble superflau hver eneste gang han var på norgesbesøk og vi måte ta han med ut på fasjonable steder og han bestilte ekspresso.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat