Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-09, 22:14   #22
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppsett nytt akvarium 60 l

Du kan selvsakt beholde den, men den vil ikke ha det så bra dessverre. Var jeg deg ville jeg tatt en telefon til dyrebutikken og forklart problemet, bedt dem ta fiske tilbake og gi deg pengene igjen, dette er deres feil !
Selvsakt burde hun visst det, jeg er kun semiproff akvarist og vet sånt. Hun jobber tross alt med det, jeg driver jo med sår.
Hule trenger du kun om du skal ha fisk som legger egg i hule, som ancistrus og cicklider.
En annen ting, ligger steinene dine helt fast ? Det skal lite til før de tipper og om du skal stable dem bør de festes til hverandre med akvariesilikon. Særlig om du har tenkt å ha cicklider må du passe på, for de graver en del og da kan grusen flytte seg og steinen falle. 60 liter er mye vann på et stuegulv, jeg har dessverre testet det.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat