Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-18, 11:23   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valgfrihet til videregående skoler

Jeg ser problemet, men tenker at vi mister mye hvis man ikke får «toppe laget» på et tidspunkt. Det er drepen for motivasjonen om undervisning og ambisjonsnivå alltid må holdes på et svakere nivå, og når en ambisiøs elev har hatt det slik i ti skoleår så synes jeg det er på tide å slippe konkurransekraften løs når de går over til vgs. Jeg tror det er feil å løse Ulstud-type problematikk ved å ta bort elevenes mulighet til å få konkurrere seg inn. Det er viktig at «flinke» elever får strekke seg på et tidspunkt, deres behov kan ikke alltid nedprioriteres til fordel for andre problemer. (Som jeg synes barneskolen gjør i alt for stor grad.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat