Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-18, 21:03   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem bør stille på dugnad? Eier eller leietaker?

Tror jeg er avhengig av hvem som er leietaker, rett og slett, samt lengden på leieforholdet. Jeg tror ikke man kan forvente at studentene i sokkelen stiller på dugnad. (Eller, forvente kan man alltids. Regne med, not so much.) Jeg hadde heller ikke regnet med at leieboeren som har bodd i leiligheten siden februar stiller på dugnad. Hvis man leier enhel bolig og bor der over lang tid, tenker jeg at en del av pakka er å koste gaten om våren. Men jevnt over tror jeg de fleste leieboere er mindre interessert i dugnadsarbeid enn eieren er, så hvis det er viktig, tenker jeg at eieentrolig bør stille selv.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat