Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-15, 14:00   #6
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Nerja og Granada

Vi ferierte i Nerja for en del år tilbake, og koste oss veldig der. Jeg er enig i at det er ganske begrenset med shopping. Jeg slet tom. med å finne bøker på spansk. Malaga er ikke langt unna, da.

Vi opplevde mange gode restauranter, men jeg ble matforgiftet på et indisk restaurant drevet av et engelsk par, og endte opp på sykehus i Malaga.

Vi var på organisert tur til Granada. Kjempespennende. Men veldig varmt - det er i innlandet, hvis jeg husker rett. Pass på å ha med nok drikke hvis du skal dit.

Vi besøkte grottene, og de var fine. Ellers mener jeg at det var mange fine strender i området, så det er bare å utforske. Vi hadde leiebil den andre uken vi var der, og det var greit å kunne utforske litt mer.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat