Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-18, 20:19   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg kan slett ikke huske at 3000 på 15 min var gjennomsnittlig da jeg gikk på vgs (er 47). Tvert imot var det kun et fåtall i klassen min som klarte å gjennomføre coopertesten uten å gå - og da skal man jo "bare" løpe i 12 minutter. På ungdomsskolen kan jeg ikke huske at vi løp annet enn 60-meter, så der vet jeg ikke.

Jeg vet ikke hva som er normalt, men vi løp rundt Mosvannet i byen her en gang i uka i løpet av de seks årene på ungdomsskolen og VGS. Det er 3070 m. Det var klare karakterkrav, uten at jeg husker tallene nøyaktig. Mange (men ikke de fleste) løp saktere enn dette, men det tilsvarte lave karakterer, iallfall.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat