Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 10:43   #96
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Jeg forventer jo at ungene smaker på ting de ikke liker, så det hadde jeg forventet at mannen min gjorde også. Og jeg gjør det selv, fra tid til annen. Det er ikke all maten som serveres hjemme som alle elsker, men vi øver på at man skal kunne spise mat som bare er "grei nok" uten å sutre.

Knerten er forskrekkelig kresen, men det er jo noe vi forsøker å avlære ham. Tidligere brakk hans seg når han spiste enhver form for grønnsak. Nå er den perioden heldigvis over, slik at han må spise "dagens grønnsak" hver eneste dag. Det er bare en bitteliten bit, men vi håper og tror at dette er første skritt på veien til at han spiser det helt frivillig. Han har til og med funnet ut at det er visse grønnsaker som er mer enn "greit nok". Han hadde ikke kommet dit uten en form for mild tvang.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat