Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-08, 11:01   #41
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.478
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Ang. kjøring så har jeg lang erfaring i å kjøre strekningen Nittedal - Bærum, og det går greit til jobb så lenge man er i bilen rundt halv syv, men kan være et mareritt hjem. Da traff jeg først køen ved Høvik, så på nytt ved Ullevål (på Ring 3) og igjen ved Kalbakken og helt til Gjelleråsen. Var jeg skikkelig heldig var det kø fra Kjul til Rotnes også. Kjørte jeg fra jobb senest kvart på tre var det ikke helgærnt, men å kjøre mellom tre og fem kunne jeg bare glemme, da kunne jeg bruke alt fra 1-1,5 time. Det køer seg fra Bjerke til Sinsen mellom syv og ni, men det er det eneste køpunktet på den veien på det tidspunktet. Jeg endte opp med å bytte jobb, og kan nå lykkelig ta toget til jobb hver dag.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat