Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-22, 20:44   #245
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ble din strømregning i november?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Men er dere sikre på at den samlesummen ikke er et vektet snitt? For min kWh-pris var ikke den samme som er nevnt av andre her, og jeg tror vi bor i samme prisområde. Den totale snittprisen (uvektet) for østlandet var rundt 177 et sted, og det er logisk at de fleste får et snitt noe over dette siden det er få som klarer å flytte de vesentlige delene av forbruket sitt over på natt. Det ville blitt en fryktelig lang faktura hvis man skulle fått minuttpris-linjene for en hel måned.

Nei, det er godt mulig. Men det står ikke spesifisert eller forklart noe sted på nettsiden, og jeg kan heller ikke se noe mer spesifisert hva jeg har forbrukt til hvilken pris når jeg er inn på profilen min.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat