Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-18, 08:50   #63
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.598
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du fagorganisert?

Jeg har vært organisert siden jeg var student, i ulike organisasjoner. Det har vært en fordel på flere måter.


I bedriften der vi var mange nok til at det var en klubb, var det bindeleddet opp mot ledelsen. Det er enklere å ta opp (og få gjennomslag for) saker når man er fler, og ikke en og en.


Da jeg som nyansatt kom i konflikt med ledelsen på en annen arbeidsplass, var det gull verdt å ha en fra forbundet som var med på møter og kunne si hva som var riktig framgangsmåte.


Og da jeg tok videreutdanning i jobben jeg har nå, fikk jeg støtte til utdannelsen fra fagforeningen.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat