Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-18, 10:56   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Folk vil alltid ønske seg til langvekkistand, og folk vil alltid reise dit. Men man får bare sure mennesker og enda større klasseforskjeller om man bare giør flying dyrere, ikke bygger ut alternativer eller hjelper folk med å finne attraktive reisemål som kan nås med bil og tog på en hyggelig, komfortabel og interessant måte. Reisenæringen selv har en lang vei å gå der. Bare et eksempel: Om jeg vil reise med tog til København kan ikke NSB hjelpe meg med info. Det som burde kommet opp når jeg søkte, var turen til Gøteborg, og henvisning til SJ videre. Nå står det bare at de ikke finner destinasjonen. I tillegg burde de samarbeide med tilbydere av hotell og leiebil, slik flyselskapene gjør.

Og de store turoperatørene må få tog tilbake på menyen, slik de prøvde for noen år siden. Jeg tror markedet har vokst, og at folk er mer åpne for det, spesielt om det er lagt opp på en enkel måte og man greier å selge inn selve turen som en del av ferien, ikke bare målet.

Helt enig i at det må tas politiske grep, som dagens regjering (og heller ingen av de reelle regjeringsalternativene) er villige til å ta, dessverre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat