Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-22, 11:33   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver sagopalmen (kongepalmen) min med?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Den får nye skudd en gang i året, tidlig sommer, så det er nok det. Trenger mye lys og at du leker monsun med den et par ganger i året. Det at de er så lange kan være et rop om hjelp. Større potte? På en plante jeg kjøpte fra en hipp, fransk forhandler som hadde marked pp Sentralen i fjor oppdager jeg at rota var bundet inn i et trangt plastnett! Det er for plassbesparelse når de lagrer, men de hadde ikke tatt det av før planta var puttet i potte med mer jord.

Et rop om hjelp. Stakkars. Jeg får vel potte om da. Men nå ser den jo vekdig stygg ut, med disse lange tentaklene. Mulig den ikke har noen fremtid? Det er jo ikke en plante man får beskjært noe særlig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat