Tråd: Fake News
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-17, 09:47   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fake News

For noen uker siden hadde noen av mine bekjente på facebook delt et bilde/en lenke av hvilke nyhetsmedier som var til å stole på og hvile som brukte mye clickbait og hvilke som ville rapportere nyheter med vridning til den ene eller andre siden. Jeg klarer ikke finne det igjen; er det noen av dere som har sett det og kan enten gi meg en link eller dele det her?

En av mine bekjente, både irl og på fb, har nemlig funnet ut at ordinære nyhetskanaler ikke er til å stole på. Typ "Russland har da ikke hacket noen servere, det er Fake News!" Jeg er derfor på jakt etter gode og troverdige kilder til nyheter som ikke presenterer dem med noen vinkling den ene eller den andre veien.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat