Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-21, 15:28   #67
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Omsøm- og repareringstråden

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Så fantastisk å lese Lhi-My. Så utrolig koselig å høre at du utdanner deg til bunadstilvirker. Vi trenger flere.

Takk 🙂 Jeg har sydd bunader siden midt på 90-tallet en gang, men har nå bestemt meg for at jeg skal bruke det jeg har igjen av restarbeidskapasitet til bunadsøm og da vil jeg gjøre det ordentlig og med god kunnskap og kompetanse og i ordnende former. Det er jo ingen hemmelighet at jeg er uføretrygdet, men jeg klarer å jobbe en del når jeg får ta det i mitt tempo og når det passer meg. Siden trygdeordningen nå er laget slik at man enkelt og uten «snusk» kan kombinere jobb og trygd, fungerer dette ypperlig! Det er et fantastisk spennende fagfelt, spesielt når det kommer til de aller eldste folkedraktene og bunadene våre. Jeg er snart halvveis i utdanningsløpet og storkoser meg!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat