Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-17, 23:09   #30
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kielbåten i storm

Har han testet å ta på seg sånne sea-band de har i kiosken? De funker ganske så umiddelbart med litt bedring om de funker. Om han ikke merker en liten bedring, så flytt litt på dem. Følger med bruksanvisning med hvor de skal sitte på håndleddet.

Har vært på den båten i uvær flere ganger, men det kommer veldig ann på hvilken vei været står på hvordan det føles på båten. Det er ille når det kommer rett forfra synes jeg. Trenger ikke å føles like ille på vei hjem igjen i morgen om det ikke gir seg siden båten da kjører en annen retning. En bør ha lugar midt på og midt i båten når det er sånt vær. Ikke på toppen og ikke ut på kantene med vindu ut. Der gynger det mest på lugarene. Jeg nekter forøvrig å ta den båten nå etter at jeg sliter sånn med sjøgang etter turen i flere uker etterpå. (Har vært litt uheldig med været på de siste par turene.) Blir ikke dårlig på båten, men går "fyllesyk" i 2 uker etterpå og holder meg i gelender å trapper og ganger gynger.


Sist redigert av Elisabet : 03-10-17 kl 23:16.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat