Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-06, 11:59   #25
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Gi meg gode grunner til at et barn har godt av/krav på å ha både en mamma og pappa i livet sitt.

Jeg tror ikke nødvendigvis at et barn har godt av å ha en mamma og en pappa. Med det mener jeg at et barn kan ha det like bra hos et homofilt par som hos et hetrofilt par. Jeg tror også at det går an å ha en bra oppvekst som adoptivbarn eller hos bare en av foreldrene.

Det som jeg tror er viktig er at barn har flere en en omsorgsperson. Gjerne mor, far, eldre søsken, besteforeldre, tanter og onkler. Og jeg mener det må være galskap å stenge andre omsorgspersoner ut av barnet sitt liv.

Men samtidig mener jeg at hvis de voksne som skal fungere som omsorgspersoner har store konflikter så er det kanskje ikke det beste for barnet å hele tiden måtte være innvolvert i disse konfliktene.

him er ikke aktiv   Svar med sitat