Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-08, 15:03   #33
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om slike uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jo, jeg forstår den. Men som voldsoffer blir jeg uvel av slike uttalelser, faktisk uavhengig av hvem de er ment å ramme.



Jeg er litt tosidig her. På ene siden, så har jeg forståelse for uttryksmåten og at det er en måte å blåse ut de følelsesmessige reaksjonene på, men på andre siden, så skvetter jeg litt når jeg leser slikt. Det er ikke slik at jeg reagerer veldig på en liten setning. Men når noen utbroderer over flere setninger (ja, dog hele innlegg) hva de ønsker å gjøre med noen, da synes jeg at jeg har blitt servert en alt for stor porsjon av noe uspiselig.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat