Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-16, 10:12   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Joda, men syns du Dagbladet har rett til å fortelle ham denne historien, uten å ha snakket med moren?

Jeg synes ikke dette er en historie som Dagbladet burde grave i. Når de først har gjort det synes jeg det hadde vært mest etisk riktig å snakke med moren først.

Men, han er voksen og dette er en sak hvor flere mennesker i Norge kjenner historien og hvor de også kjenner navnet hans. Saken er av en sånn karakter at han veldig enkelt kunne funnet ut på egenhånd om han hadde gjort alvor av sine planer om å reise til Norge uten Dagbladets medvirkning.

Det kan tenkes at dette er en mann som er glad for at Dagbladet kom med dette.

Jeg ser litt dobbelt på dette. Jeg tenker ikke at man pr def ønsker å være i fred. Det er noen som ønsker det, mens andre ønsker noe annet. Her er det denne mannen som sitter med svaret.

Det jeg ikke liker er måten Dagbladet har gjort dette på.
Jeg hadde ikke reagert om noen av hjelperne hans fra den tiden hadde forsøkt å finne ham.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat