Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-16, 10:13   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.399
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som blir kvalm av dagbladets "Gutten i plastposen"?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg regner med han er godt over filipinsk myndighetsalder, så jeg kan egentlig ikke se hvorfor moren skulle ha noe å si i den sammenheng. Eier man sine barns historie? Men jeg synes uansett ikke de burde gravd i historien og konfrontert ham med den, uten at han hadde bedt om det selv.

Neuida, jeg skjønner at moren ikke har noe hun skal ha sagt, sånn sett. Men jeg syns det er en såpass delikat sak at man burde snakke med moren og evt. gitt henne en sjanse til å snakke med sønnen sin om dette. Det kan jo potensielt skape ganske store bølger innad i familien. Det er jo en grunn til at den katoliske kirken og andre i Norge ikke vil gi Dagbladet opplysninger om hvem de er.

(disclaimer: jeg sluttet å lese når jeg syns det ble for gravete, så jeg aner ikke om moren fremdeles er i live)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat