Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-18, 14:44   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2018

Også gleder jeg meg til Arcade Fire igjen, så klart, og jeg har fått stadig mer sansen for Cezinando - jeg synes han fortjener lørdagsavslutningen. ... And you will know us by the trail of the dead er morsomt, og foreløpig høres Paradise også ut som atskillig morsommere enn Madrugada, det lille jeg har hørt.

DeLillos og hele Neste Sommer? Tja, men det er vel vanskelig å ikke lage stemning.

Også Patti, da. Jeg er ikke helt sikker på hvordan hun leverer, men det blir fint uansett.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat