Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-18, 09:30   #6
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hudpleie, hudanalyse, produkter osv. - førstehjelp trengs!

Glemte min egen tråd.

Jeg har de siste årene pleid å få et par dype, ofte betente, kviser på samme tidspunkt i syklusen. I perioder jeg er ekstra stresset så blir de ofte verre; skikkelig betent og vondt. Nå er det imidlertid mer snakk om uren hud i deler av ansiktet, og kvisene er mye mindre og føles mer overfladiske, på en måte. Det er derfor jeg har tenkt at dette kan henge mer sammen med hudpleie enn hormoner, men det er jo bare min egen teori som ikke er hengt på noe vitenskap.

Hudpleiere er jo selgere, men samtidig så vet jo dyktige hudpleiere enormt mye mer enn meg om dette.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det går å gå på medisiner (samme dom jeg fikk kår jeg fikk Borelia mener jeg) om det er virkelig ille. Da skal man ikke bli gravid.

Ellers er minst 1,5 time hos hudpleie deilig og sikkert nyttig.

Medisiner ser jeg ikke for meg at er nødvendig, så ille er det ikke altså.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat