Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-18, 09:44   #7
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hudpleie, hudanalyse, produkter osv. - førstehjelp trengs!

Vet ikke om dette er relevant for deg i det hele tatt, men kanskje? Jeg har nemlig også slitt med huden i vinter/vår. Stram og plutselig kvisete. Jeg har aldri opplevd noe liknende tidligere. Samtidig ser jeg at også mannen min har hatt tørr hud nå i det siste. Kanskje rett og slett tørr inneluft og ekstra kald/lang vinter har virket slik?
Det har ihvertfall vært arbeidstesen min, og i nesten to uker nå har jeg pøst på med fukt, har brukt sånne sheetmasks om kvelden før nattkrem, og jeg har brukt en fuktmaske fra Decleor. Renser ansiktet skånsomt morgen og kveld med Decleor rensemelk og -vann.
Voila - det hjelper allerede, huden er myk igjen og kvisene forsvinner. Så for meg var det altså tydeligvis en fuktboost som skulle til.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat