Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-18, 12:13   #135
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg syns det er helt greit å fikse litt, jeg. Uten at jeg blir hverken jålete, rosablogger eller duckface av den grunn.

Hadde jeg hatt mere fritid hadde jeg fikset negler og hår jevnlig. Det har jeg ikke. Men jeg tar alltid manikyr, pedikyr og ansiktsbehandlinger ifb ferier. Får nappet bryn profesjonelt. Har ett kosmetisk inngrep som jeg tok av medisinske årsaker for 17 år siden. Har ett kosmetisk inngrep som jeg gjorde av forfengelige årsaker for et par år siden. Har lyst til å fikse tunge øyelokk. Fjerner hår her og der på kroppen. Går aldri ut uten sminke.

Så alt i alt representerer jeg den «uekte» delen av FP, men gjetter at ingen hadde gjettet det hadde de møtt meg på gaten.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat