Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 08:41   #19
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Nei, ikke så mange. Men sånne "gøy på håret", kle seg ut- arrangementer føler jeg meg rimelig utilpass i. Jeg klarer ikke å opparbeide så mye entusiasme som jeg føler er forventet av meg, og det gjør meg litt ukomfortabel. Fotballmammarollen er også en rolle jeg passer litt dårlig i, av samme grunn. Jeg føler at jeg må "fake" engasjement på sidelinjen, og selv om jeg liker å se på barna mine, klarer jeg ikke å matche de fleste andre i jubelrop og stålkontroll på hvor de er på tabellen/hvem som scorte i sist kamp/hvor gode motstanderlaget er etc.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat