Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-18, 09:52   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strømpebukse i ull

(Eller et annet varmt og litt tett materiale.)

Jeg trenger en svart strømpebukse til hverdagsbruk. Gjerne en litt varm.

Jeg bruker nesten aldri strømpebukser, jeg liker det ikke. Jeg bruker mye kjole og skjørt i sommerhalvåret, men med bare bein. Om vinteren bruker jeg tynne strømpiser til fest, men jeg hater det. Men nå har jeg skaffet meg en hverdagsullkjole, så jeg må bare begynne å bruke den.

Jeg vet ikke hvorfor jeg hater strømpebukser, men det er muligens fordi de aldri sitter godt og jeg vet ikke hvilken størrelse som er riktig. Jeg er veldig smal rundt livet, men vil likevel ha noe som holder litt inne. Beina er tynne, men veldig lange. Mangler hofter og har tynne lår. Bukser bruker jeg i XS, men 34 i lengde. Så jeg har sikkert alltid kjøpt feil strømpebukser, men det er ikke lett.

I tillegg vil jeg ha en som tåler litt og kan vaskes uten at den rakner for et godt ord.

Tips?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat